In och ut

Hur många gånger går man in och ut per dag? Genom diverse dörrar...Vilken fundering va?
Har sletit som ett djur idag med INSU, ville kräka på det tillslut då jag fick tillbaka och med ett g+. Åh, nej nej. En komplettering till. Bara att bita i det sura äpplet och visa att jag minsann kan mer....
Barnen har busat massa, massa massa. Och det var med glädje jag körde mot mitt pass ikväll. Passet blev inte helt 100, någon låt jag kunde mixat ner mer och kunde lagt till någon mer låt. Två nya glada brudar på varsin cykel som jag tycktes höra säga:
- Åh, det gick ju fort!!!
Ja, det är ju inte meningen att man ska sitta och stirra på klockan...Man ska ju vara så inne i det man gör. När man väl fått upp flåset ska det verkligen vara "This is what i´m made of"...
Väl hemma lite LCHF bröd som slängdes ihopa medans jag gjorde kvällsmaten innan jag körde upp till mitt pass. Lias smaskade i sig massvis med flingor och Ted flinade med sin söta söta söta glugg! Barnen sover, räkningarna betalda och det är en lika stor befrielse varje gång. Kunna lägga undan papper som inte är roliga. Ha ha! Har en lång "to do" lista imorgon med allt möjligt.
För att ladda batterierna lite innan sängen kallar blir det Bröderna Salvatore!



- Varför stressa mamma? Relaxa och chilla litta vet ja...
Lias relaxar en dag i december...


Kommentarer
Postat av: AnnaMalin

Vilken underbar bild, så söt! Han ser verkligen relaxad ut :-)

2012-02-27 @ 22:10:13
URL: http://annamalinsrum.blogg.se/
Postat av: Felicia

aawww



puss

2012-02-27 @ 23:18:17
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: AnnaPanna

HAHA! Skön stalj!! Grabben veeet va han snackar om! ;D



PS. Antar att du har spinnat? JAg tycker det är den bästa träningsformen. Meeen GUD så trist det är! Jag stirrar NON STOP på klockan från det att jag sätter mig på cykeln tills det är slut! Kanske inte helt optimalt..men va tusan,,,,



tipsar om Cykling Puls, där snackar vi utmaning mot dig själv...OCH det är där det ger resultat. Vanlig spinnig har en tendens att inte ge detman vill för man tar inte ut sig optimalt. It's ALL about the PULSE Bejbi!! Det är tricket!



KRAMIS

2012-02-28 @ 09:52:09
URL: http://annapannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0