Hela

 

 

Kroppen. Gick igenom allt vad man kan tänka sig och glömde såklart axlar. Jag är ingen maskinmänniska och är inte förtjust i stora maskiner som man ska sitta och pumpa i. Älskar vikter, stång, och band. Så det blir till att införskaffa mer sådant i hemmet. Äger endast hantlar.. För en timme gick fort. ÅH, hoppade såklart upp på finaste cyklarna och värmde upp i 20 minuter samtidigt som vi rapporterade om underbara nyheter! Sedan gjorde vi var för sig det vi ville och jag började med ryggen (rodd och rygglyft). Sedan gick jag över i ben, benböj och utfall. Efter det var det armarnas tur att få lite stryk, både dips, curls och lyft av stången. Härliga rump och magövningar. Bröst med bänkpress och stång och lite hantlar. Avslutade med en spinninglåt på cyklen, jag var bara tvungen. Sedan riviga plankan. Klart jag inte ville prata då Nana. Ha ha ha.


Kommentarer
Postat av: Linda

nice med träning:D

2012-02-23 @ 10:51:07
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
Postat av: Karin

Vad härligt med lite power!

2012-02-29 @ 06:38:45
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0