Fin stund

Har tillbringat kvällen med Bröder, Pappa & " Mojjan ",samt mina pojkar. Lillebror fyller hela 22 år idag ;) Hurra!
Fina stunder
! Mer och mer.

Kan inte fatta att lillebror idag fyller 22, att Lucas Lillebror ska flytta hemifrån, och vad ska hända härnäst? Var blir åren av? Fast man missat en del år så har vi nu ändå många år på nacken tillsammans och det känns så bra.  Vi har lyssnat på musik ikväll, kollat bilder. Lillebror Jesper är fotonörd precis som jag. Ted har lekt med morbror Casper, och Lias har charmat alla och lekt lite med var och en. Han kommer med sin lille hand och drar med en lekkamrat. Favoriter är att titta på Tomtefilm hos Lucas, leka med Caspers saker, visa Alex bilar och sitta i Jespers knä. Gosa med katterna med Mojjan och äta kaka med Morfar! 

 Alex ville inte ha födelsedagssång så jag fick hålla min stora trut. Ha ha ha! Jag sjunger här:

JA MÅ HAN LEVA, JA MÅ HAN LEVA...JA MÅÅÅÅ HAN LEEEEEVA!

 

 image description

 

 image description

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0