Stort hjärtligt tack

För alla fina meddelanden både på FB och sms. Härligt att se så många som bryr sig och vilka som finns där. Känns härligt att ha er alla.
Igår var en tuff dag, bror Lucas kalas var trevligt och kvällen var lyckad. Kvällen piggade upp lite. Idag blev det mer verkligt. Första kartongerna bars ut. Patrik kom hem efter en helgs kan till allas förtjusning tidigare än väntat. Pappa och Katja har passat våra små hela dagen och det gjorde så mycket. Inte kul att ha dom med när jag gråter samtidigt som jag flyttar. Inte kul för dom att vara med på. Bror Jesper ska ha en bamsekram med. Skruvat en Jyskbyrå och svor, men fick ihopa den. Jysk är inte enligt mig det bästa stället att köpa möbler på. Men ett panikköp då förvaring i badrummet var 0. Burit har Jesper gjort med! Åh! Lucas och hand fjälla har med hjälpt till så mycket med möbelbygge, Tvbygge, diskning och bärhjälp. Mojja som hela eftermiddagen funnits hos mig. Med goda råd, kramar, idéer, bärhjälp.... Patrik som följde med efter att fått vila efter helgens lan och bar lådor. Men....det blev helt plötsligt jobbigt för oss båda då. Det blev nu verkligt.
Försöker att natta barn. Lias är ledsen igen hör jag och Ted ska med försöka somna. Vi gör så gott vi kan....


Kommentarer
Postat av: Ida Larsson

<3

2012-12-31 @ 09:03:29
URL: http://lejdan.blogg.se/
Postat av: jenny

<3

2012-12-31 @ 11:29:46
Postat av: Ida

Kram!!

2012-12-31 @ 12:10:37
URL: http://dobelieve.blogg.se
Postat av: Jenny

Lycka till Johanna med din nya bostad o det nya livet, nytt år med många nya möjligheter:)Stor kram till dig!

2012-12-31 @ 12:57:05
Postat av: Christian S

lycka till Johanna, när gamla dörrar stängs, så öppnas nya dörrar med nya möjligheter o kunskap :)

2012-12-31 @ 15:10:18
Postat av: Lottis

Kram

2013-01-03 @ 13:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0