Nu startar snart

Vårt nya liv.
Blandade upprörda känslor. Ena stunden (som synes på bilden) hoppar jag av lycka för en nystart. I nästa stund kan jag bara stå och stirra ut, fundera, grubbla.
Idag sov vi på tok för länge, åh! Om ni sett Ensam hemma? Då familjen ska åka till Paris och vaknar 12?
- We overslept!
Vi hann ändå med allt. Presenter fixade inför festen som går av stapeln idag. Min bror firas idag, 20 år!
Sedan ett besök på Jysk och nu har vi kuddar & täcken med. Sedan....körde vi till Avenyn.
Med en del att bära, Ted med en hjälpande hand satte jag nyckeln i låset. Välkomna hem till Mamma pojkar!
Ted och Lias tycker med det är konstigt såklart. Vi hjälptes åt att packa upp det mjuka och jag satte kaffebryggaren på plats. Whoooossaaa! Sedan blev det jobbigt igen.
- Mamma! Är du ledsen?
- Nej....
- Jo, mamma jag ser det...
- Det är jobbigt bara, jobbigt att behöva lämna huset....
- Jag vet mamma, jag vet att du tycker det är jobbigt.
Sedan satt vi på köksgolvet och jag blev omfamnad av två små killar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men åh... Fina ungar <3

2012-12-29 @ 17:14:13
URL: http://mammajohansson.blogspot.com
Postat av: Ida Larsson

Skickar massa styrkekramar! Det kommer bli så bra detta Johanna!!

2012-12-30 @ 21:55:15
URL: http://lejdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0