I need a holiday

A Very long holiday.
Citerar Bilbo.
Idag brast det. Idag kom tårarna på jobbet. Efter en varm kram från kollega kunde jag inte hålla tillbaka det. Så omfamnad och omhändertagen idag av kollegor. Gråten är där hela tiden idag i och jag känner mig helt slut, tom och melankolisk emellanåt. Samtidigt som jag är envis, men att lägga sig under täcket en dag hade inte suttit fel. Det blir avbetat på "listan" mer och mer.
Idag drar jag med Farmor och Farfar till Det blågula varuhuset efter en dags jobb....försöka att klämma in tv bänken i deras Nissan Micra.
Jag känner mig så enormt kramsjuk, i behov av närhet. En trygg famn som säger att allt ska bli bra. Jag känner mig tom på det just nu. Samtidigt som jag helst vill vara ensam.


Kommentarer
Postat av: Lottis

Du kommer att uppleva tryggheten. Du gör helt rätt i att omge dig med nära och kära. Den trygg famnen finns där när du som mest behöver den. Dessutom besitter fina du en stor inre styrka som gör dig guld värd.

Hoppas du finner en trygg famn snart.

Du fixar detta fina du.

Kramis

2012-12-27 @ 16:28:40
Postat av: Ida

Tänker på dig!!
Vet hur det känns när gråten ligger precis på ytan och det enda man vill är att få känna och höra att allt kommer att bli bra!
Hoppas att du snart får känna det!
Kram kram

2012-12-27 @ 21:02:29
URL: http://dobelieve.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0