Första

December, och vi välkomnade denna vintermånad med frostande vitt ute.

 

Då var sista månaden på detta året här. Detta året som inneburit mycket upp och ner. Mestadels ner men även fina saker. Idag snusade jag och resten av grabbarna i huset länge. Jag var minsann upp och drack mitt morgonkaffe för att sedan krypa ner i sängen igen. Det är väll gott när man kan göra det?

Sedan avnjöts mer kaffe innan jag tog bussen in till stan. Jag fick äntligen besöka Second Hand i stan som jag velat så länge. Antingen har jag jobbat eller haft annat planerat. Tycker det är så kul att titta på gamla saker...möbler. Men idag så! Gissa om jag fyndade? Åh, ja!

Jag hittade denna söta lilla gamla lampa, ynka 45 svenska riksdaler. Som hittat, och vi "fann" varandra. Ha ha. Tycker om dom virkade detaljerna mest och foten. Nu ska den bara skarvas om med till jordad. Patrik, vill du hjälpa mig med det tro? Du som är så händig med detta. Sedan fyndade jag en gammal stol i mörkt trä. Även den bara "wow". Vet precis var jag ska ha den och till vad. Jag hittade minsann ett köksbord & stolar med som ska få lite ny färg. Även ett gammal shabby chic liknande högt bord som jag knep direkt. På måndag ska möblerna hämtas, och jag gick med ett leende därifrån. Jag kan inte göra annat än att le när jag fyndat så billigt.


Kommentarer
Postat av: Becky

Åh vad vacker lampa!! Inte fin, VACKER! Puss

Svar: Tackar ;) Javisst ett riktigt litet fint fynd :)
SeLuNa

2012-12-02 @ 08:51:59
URL: http://sincerely.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0