Tittut i rutan

Jaha. Onsdag...
Vad har denna dagen erbjudit? Jo...
Ted till skolan med gympapåse och ett äpple. Lias och jag fixade och donade här hemma. Sedan körde vi till Second Hand och skänkte kläder. Kläderna ska till Polen. Lias har mest traggat om gummi idag...Gummi gummi!
Ledsen idag som bara den vid lämning. Åh, inget kul alls att lämna då. Jag har en katt som ligger med sitt huvud på min mage och spinner. Ser väldans kul ut. Hon ligger raklång och har lagt huvudet på magen. Hon tänker nog...
Matte Matte hinn med mig! Kela kela!

Nu...promenad till byn och hoppa på bussen. Sista passet innan jag och Ted flyyyyyyyyyger!


Kommentarer
Postat av: Fröken M

guuud va härligt !! Ni kommer verkligen få det toppen :) och, japp - jag ÄR avis !! kram

2012-08-23 @ 08:22:09
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0