Min C helg

Går mot sista kvällen snart. Jag tror inte att jag varit så trött någon gång efter jobbet som denna helgen. Idag vaknade jag tidigt som jag brukar göra nu. Som en klocka och morgonpromenaden avklarad. Barnen frukost innan och Ted har haft kusin Ellen här inatt. Dom hade sovit så gott och har hunnit med att busa massa idag. Jag och Lias mös i sängen en stund idag efter dusch. Vi låg och pratade och det är så kul att lyssna på alla ord som ploppar ur hans lilla mun nu. Det kommer både det ena och det andra. Lunchen lagas nu och sedan bär det av mot en kvälls jobb. Tänk att om en vecka ligger vi vid poolen nu och njuter. Som jag längtar efter ännu en oplanerad semester. Inte trodde jag som är så oberest att det skulle bli två solsemestrar detta året. Tänk så mycket man kan uppleva och tänk så mycket som kan ändras snabbt. Tänk att nu äntligen få skämma bort Ted i en hel vecka. Jag frågade honom igår vad han vill göra...
- Åh jag vill bara bada bada bada!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lottis

Hoppas fina du och fina Ted får en skön semester. Ta hand om dig och dina fina barn.

Kram :)

2012-08-19 @ 20:34:39
Postat av: Fröken M

guuud va härligt, men nu har jag visst missat nåt - VART ska du snygging ?

2012-08-20 @ 08:23:44
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0