Jag vaknade

inatt hos Lias. Ja, jag somnade även jag vid nattning. Zzzz.....Trött som en jag vet inte vad. Finner ingen liknelse nu. Det var bara att ändra sovplats till Stora Sängen innan jag blev för pigg. Sömnen är ju inte den bästa nu. Men ändå bättre än den var för en vecka sedan. Stor skillnad. Idag vaknade jag 7:45 och det menas med att jag är utvilad. Kanske i kropp men inte i själ. Jag förstår inte varför humöret måste gå såhär upp och ner. Jag tror inte att någon kan förklara det. Kanske har med obalans att göra, nervositet och inre stress. (Titta jag vet ju).
Bara Ted som skuttat upp här än och han sitter fastklistrad framför TV som vanligt. Jag har fått mitt morgonkaffe i lugn och ro. Jag tror att det är det bästa på hela dagen. Morgonkaffet! Just i den stunden brukar jag fundera igenom dagen och dagarna som varit. Både positivt och negativt. Jag har ju så mycket att vara tacksam för!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0