One step closer

Säger som Christina Perri sjunger...

Var så duktiga och hurtiga i morse då vi satte oss på cyklarna jag och Ted, lilleman nöjd där bak på min cykel. Vi drog till skola och förskola. Solen sken, men då jag skulle cykla hem så kändes det som euphoria. Det störthaglade. Lite kul faktiskt! Jag visste att en rykande kopp kaffe väntade hemma, och föreberett för ett bak av LCHF bröd. Så jag satte mig sedan ner och mixade klart mitt pass för ikväll och sedan avnjöt jag en god frukost. Jag var/är så sugen på att ha pass nu. Eftersom mina måndagspass nu är indragna pga för få deltagare har vi mindre pass i veckan. Idag ville jag ta Pias pass och det fick jag! TJOHO som jag längtar!
FINNS FAN INGET BÄTTRE ÄN ATT SÄTTA RUMPAN PÅ SADELN!
 Jag har skickat in en komplettering, ska jag ha högsta betyg så ska jag. Satsar verkligen allt och ger verkligen allt nu. Energin är på topp som tur är!
Nu ska jag sätta mig ner och granska arbeten. Kisemisen Izor sover, Kisemisen Luna är ute och skuttar i gräset. Tyst här hemma, tyst tyst. Nej, musiken/mitt pass går här hemma. Så jag pluggar in det lite...Lyssna lyssna. Skiver ner hur vi ska göra, sedan är det mycket improvisation, läsa av deltagarna och fantasi under mina pass!



Pia & J


Kommentarer
Postat av: AnnaPannaA

KÖÖÖR SÅ DET RYKER!! :D

2012-04-17 @ 11:27:08
URL: http://annapannis.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Spännande !! Vad är det för lchf bröd du gör ?

Jadu, det är lite si och så med gästerna. Mina föräldrar, mormor och morfar och morbror med familj har redan bokat resa. C´s föräldrar "vill inte" följa med ( vilket faktiskt stör mig för dom har egentligen ingen vettig ursäkt ) och C´s ena bror ska ha barn en månad innan så vi får se hur det blir...

Huvudsaken är väl att vi åker, har en härlig resa och kommer hem som man och hustru antar jag... ;)

Kram

2012-04-17 @ 20:21:00
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Karolina, mamma till My ♥

Hej fina!

Allt är bra med mig! så härligt att vara mammaledig, det bästa som finns!:) Hur är det med dig? vad duktig du är som tränar och står i! Många kraaaamar ♥

2012-04-18 @ 23:15:08
URL: http://lillamys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0