Cooping

Min hjärna är fullmatad med olika psykologiska begrepp nu. Läsa läsa läsa. Jag har hunnit med ett tandläkarbesök under förmiddagen med....
- Hej Colgate!
Fick jag höra av min MR Tandis. Ja, nu är de inte kritvita men jag fick ändå beröm för att han tycker mina bissingar är fina. Hålet som var början till hål (därför jag hade återbesök) har inte gått tillbaka. Envist. Så jag fick en tid för lagning i maj. Bättre att bita i det sura äpplet innan man får laga ett stort hål. Hujedamej. Skölja skölja med Fluxeliflux, vilket påminner mig om att fluxen är slut....
- Vill du ha bedövning då nästa gång?
- Nej nej nej...
- Ah, tuff kvinna!

Nja, inte tuff men den där sprutan skrämmer mig. Jag låtsades vara tuff...Ha ha ha. Snarade sade precis vad jag kände med...ha ha ha!!!

Har även hunnit med träna hemma DVDn och sitter nu med skola igen. Jag kommer drömma Affektiva störningar och psykopater inatt. Jag lovar!


Kommentarer
Postat av: AnnaPannaA

Tandis!! huuu, är så länge sen jag var där sist så jag skäms! Tror mina tandisar är lite sura på mig! En rejäl fix them up behööövs!!

2012-04-24 @ 10:05:19
URL: http://annapannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0