Vill

Gratulera min Pappa på födelsedagen, hurra idag blir du 46 unga år. Lika snygg och stilig som alltid är du. Kalaskväll hos Pappsen med alla samlade, kan inte bli bättre ju! Min fina Syster och hennes Andre nyss hemkomna från Kreta. Gissa om de var snuskigt vackert bruna. Åh, så granna är ni tillsammans!
Vill även bena och bö om en resa till värmen nu. Åh, många bloggar jag läser är nu i värmen, planerar att åka till värmen och precis varit i värmen. Jag är tacksam för tips för vi har aldrig rest med våra barn. Det har bara inte blivit så. Nu är vi båda så sugna på att få komma till värmen och vi längtar så vi blir tokiga. Vet bara inte var vi ska börja leta. Grekland lockar väldigt mycket, men denna djungel på öar och resmål gör mig tokig. Ja, tokig. Det finns så mycket att välja mellan. Någon lång flygresa är vi inte sugna på, och det ska vara behaglig värme. Gärna fina stränder och barnvänligt. Vill ha ett hotell med All inclusive och ett hotel med bra mat samt rent å fräscht. Vill ha nära till lite stad och shopping och gärna lite aktiviteter för barnen. Jag vette tusan var jag ska börja. Har letat hotell och resmål på Greklands öar så jag blir tokig och det har jag gjort nu i en månad utan att kunna säga:
Dit ska vi!
Jag vill så gärna att vi ska kunna ha något att längta till.
Semester tillsammans långt bort från alla måsten. Ja, tack.
TIPS?
Åh, tänk att få fota mina pojkar på en vacker vit strand i ett varmt land. Kameran skulle ju gå varm...




Kommentarer
Postat av: Therese

Åh vilken ung pappa du har :)



Jag längtar med bort till värmen nu, något helt gaaalet. Ännu mer när Sofie är iväg och bjuder på fina bilder. Vi har lite mer än 6 månader kvar till vår Thailandsresa. Känns långt borta nu men jag vet att det går fort...

Ja visst jobbar jag inom psykiatrin, ska bli så himla härligt att komma tillbaka. Känns mycket bättre nu efter andra barnet och det enda jag kan känna lite ångest över är att det blir en del långa dagar på dagis för barnen, dock få eftersom jag bara jobbar 80%.

en jag försöker tänka att dom har det bra på dagis även på em, att dom blir stimulerade och att det faktiskt är lugnt där med få barn på em. Hönsmamma va det ja!

Hoppas ni får en fin helg, kraaam.

2011-09-16 @ 10:20:27
URL: http://fesan.webblogg.se/
Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Hej!



Just nu har jag igång en massa tävlingar. Bland annat i samarbete med Ziperall, Hair Of Lady Lee, Hope Design, E.l.f. Cosmetics osv. Kika in och se om någon tävling faller dig i smaken! :)



Direktlänk: http://flavoured.blogg.se/category

2011-09-16 @ 13:37:08
URL: http://flavoured.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0