Tapp

Fantasilöst? Eller jag nynnar på en julsång kanske? Ha ha.
Gårdagen var fullspäckad. Så sur blev jag för att jag och Lias fick sitta i bilkö pga vägarbete i 30 minuter. Det tog 30 minuter att ta sig 6 km. Suck. Detta gjorde att jag missade ett spinningpass i Bjärnum och jag var så gaaalen för det.
Well well. Tina kom senare på kvällen och nu är även Maken med en iPhone 4. Hihi. Jag, Patrik och Tina drog genom hår tåtar i en hätta och i med lite slingmedel. Blev helt ok, men inte helt nöjd. Jag ska platta det och se hur det ser ut "stylat" för just nu ser jag ut som ett troll. Som jag tappade hår ska ni veta! Oj oj oj. Tur att jag har att ta av. Barnen är nu på skola respektive Förskola och det gick bra idag. Ted med sin matsäck för utedagen och Lias med sin Micke under armen. Tårar från Lias och massa kramar från mamma. Sen fick han krama G.
Har lektion i eftermiddag och tills dess har jag lite mer Social omsorg att titta på. Har suttit med dessa GULA LAPPAR och planerat omsorgstid för barnen nu sedan jag lämnade de. Klart nu, svårt att planera tycker jag. Man vill nog ha de hemma mer. Har iallafall fredagar ledigt så får vi se om jag hinner med allt jag ska. Sen vet jag ju inte om jag ska hoppa in och jobba, vilket jag hoppas på så det får vi ta då. Dessa gula lappar vill man kräka på...
Sitter och avundas Tina för idag är hon verkligen på Väla. Have fun girl!




Kommentarer
Postat av: Tina

Det var underbart att komma till Väla! =) Och du, jag får ta och slinga dej ordentligt sen, med folie.. Love you! Puss

2011-09-02 @ 00:22:47
URL: http://livinglovinlaughing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0