Hopp

Kväll! Landar framför Idol! Efter en hektisk dag! Första Apu dagen, efter lite strul så ringer jag dit. Självklart fick jag komma. Hämta barn och landa en pyttestund hemma. Fotbollsträning för Ted sedan. Klart han var duktig, min lille starke kille. Han ska självklart få prova på en annan sport med.... Väl hemma kvällsmat och bad. Lias kräktes vid läggdags. Ja, nu var det ett faktum.han kan klättra över spjälorna!!! Kaoset var ett faktum :( men efter kel, proviva och renbäddat. Storebror i sängen intill och nu somnade de små gott! Mamma landar, pappan i huset har installerat ett nytt modem. Nu har vi surf på putorn igen. Jag sitter minsann kvar i soffan resten av denna kvällen, med idol och insvept i en film. Nybadad och nöjd ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0