Flyttat in

Nu har vi flyttat in i VÅR egna lokal. Wihoo!
Ikväll drog jag upp ( ja det ligger ju norrut...) och hjälpte till att flytta alla vår CYKLAR.
En lokal som behöver lite fix men det ska vi få hjälp med. Här ska det svettas inne!
Det är tänkt att ett ljudisolerat (bättre akustik) tak ska sättas upp, det ska målas så småningom och speglarna ska upp. Sen är det lite här och lite där. Kommer bli grannt! På måndag hoppas vi att folk ringer och vill spinna! PASSET ÄR Färdigmixat, sen ska det bara finslipas nu med. Ett av många pass som kommer göras i höst om jag känner mig själv...
 


Kommentarer
Postat av: Ida

Synd att du bor så långt bort! Annars hade jag lätt kommit till ditt pass :)

2011-09-02 @ 07:18:26
URL: http://Idamalmstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0