En injektion tack?

Hur vill du ha den? s.c eller i.m? Whoop!

ÅH MAJ GÅDD vad jag har printat idag. Jag har gjort INSU 4 och nu är den inlämnad. Som jag rattat med tangenterna. Skrivkramp? Nej inte här inte!! You are talking about me! Ha ha.
Så efter lämning av barn satte jag mig direkt och startade med mitt mission och nu för en liten stund sedan är det klart. Jag ska hoppa på en ETIK insu med, för att nå högre betyg. Jag kan inte låta uppgifter vara och inte göra de. Man förlorar ju inget på att försöka! Haft en paus med att hänga tvätten, och snart ska jag få lite i mig. Så fullt upptagen dock med mitt skrivande. Ha ha. Jag blev så inspirerad igår av Susan. Hennes lektioner är så roliga och de fylls av alla sinnena. Just injektioner skulle jag vilja lära mig mer om. Hur man hanterar en kanyl, hur man sätter på, vad man ska tänka på. Så kul att få jobba med händerna lite!  Jag är fortfarande i valet och kvalet. Det lutar år inriktning Psykitri, men sjukvård lockar runt hörnet. Jag vill ju inte "missa" det heller. Kan man göra en deal med lärarna, nej. Har redan frågat. Hihi. Nu, åter till mina INSU.

Levin-Walther-Kullberg in action. You make me laugh!

 




Kommentarer
Postat av: dite

allt bra idag? :)

följa varandra via bloglovin?

2011-09-06 @ 17:10:45
URL: http://afroditeedreflo.blogg.se/
Postat av: HANNA - tävlingar, videobloggar och foton!

sv: tack!

2011-09-06 @ 19:28:38
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0