Thinking about

Good Hunt, compelling and no vervain please ;)


Kommentarer
Postat av: Michelle von Walden - Gravid!! <3

Grymma bilder! ;D

2011-10-30 @ 12:02:54
URL: http://hannahmiichelle.blogg.se/
Postat av: Daniella

Har du haft en trevlig helg då? :)

2011-10-30 @ 13:36:43
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/
Postat av: Janni

Vad snygga och roliga ni är! Jättefina!

Såg att Lias också fick klä ut sig, skoj!!

Tack söta du.. att du tänker på mig fast vi inte känner varann ett dyft är ju så gulligt så jag vet inte vad jag ska säga.

Jag mår till och från om jag ska vara ärlig. Men dagarna med Lilly och allt ansvar på mina egna axlar är nog vad jag behöver för att orka.

Då har jag liksom inget val, och det tvingar mig att bita ihop!

När kvällen kommer är jag seg, slut och måste ändå försöka finna tiden och orken att bearbeta och tänka, finna lösningar,och framförallt tänka på vad jag vill göra. Men det är svårt. Ibland alldeles för svårt. Men jag måste ta varje chans att ta itu med allt som tyngt mig mer och mer, för mina ben orkar inte bära allt det här. Det måste bli bättre! Jag måste bli bättre!

Och framförallt måste jag acceptera att jag inte är någon supermänniska. Jag är jag och även om jag inte är den jag brukade och den jag vill vara så är det den jag är just nu, och mitt mål är att det inte ska vara såhär för all framtid.



Långt blev det här.. men jag hoppas du orkade läsa.

Kram på er och ha en härlig lovvecka.

Vi får besök av min släkt från Dalarna så det ska verkligen bli mysigt.



2011-10-31 @ 21:47:00
URL: http://innaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0