Kärlek

image description

image description

Klart att vi skulle hitta på något skoj ikväll. Lördag och då ska man hälsa på de man älskar.
Klart att vi fick komma! Jag och Liten körde in till Farmor och Farfar på myskväll. Det serverades the till mamma och Lias fick ett glas kall mjölk, god macka och så mycket pålägg av rökt skinka. Bortskämd, eller har det fantastiskt bra. För det ska han ha.
Sen busades det och Lias njöt av uppmärksamheten. Fick prata massa med de jag håller så kära.
De som alltid finns där hos mig och för mig. Åren går och jag tycker inte att de åldras en dag. Märker dock att så är inte fallet. Det gör de, och det skrämmer mig lite. Eller inte lite, mycket. Så dyrbara för mig.
Lias fick lite choklad av farfar, får man alltid av farfar ju. Lekt med bilar och blivit ompysslad. Lyssnat på musik och rotat igenom LP skivor från förr. Vi tittade lite på Tv innan det var dags att köra hem i mörkret. Fasar var gång jag sätter mig i bilen då det är mörkt och kör. Hu. Men när jag väl är hemma och låser dörren om mig kan jag pusta ut. Liten sover, mamma tog en lång dusch och nu har jag bänkat mig i soffan för ett avsnitt av Vampire Diaries. Har en film som är halvsedd och jag tänkte ändra på det och se filmen. Ha ha...


Kommentarer
Postat av: . Pjumas. ♥

Svar: Beror på vad du menar med tomtar? :) Tomtar på fat eller porslinstomtar? :)

2011-10-08 @ 22:09:40
URL: http://pjumas.blogg.se/
Postat av: . Pjumas. ♥

Svar: Jo visst, de är de verkligen. Tyvärr har vi inte just nu några tomtar, mormor hade en men gav den åt en annan på kursen. :) Det är ganska smått pysslande med dem och sånt gillar jag :) För det mesta har jag nu målat tallrikar :) Kommer säkert lägga upp bilder på bloggen bara jag orkar :P

2011-10-08 @ 22:15:03
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0