Höstlov

Så mjukt och skönt det är att ligga i sängen! Vad härligt det är att få sovmorgon mitt i veckan. Det bästa med lov är att man kan snusa lite extra idag. Ted har ju höstlov, jag har inga lektioner denna veckan. Men bokat upp mig på massa jobb. Jag tvekade lite igår. Kommer bli mycket, men morgondagen har vi ledigt tillsammans. Att jag sedan jobbar på natten är inget barnen kommer märka av. Ha ha. Teds första skollov! Kan inte (nej fortfarande inte) att Ted går i skolan. Han sköter allt så bra och har växt (känns det som) minst 10 centimeter sedan i Skolstart i Augusti. Nu tickar det mot November. Sista Oktober idag, 31 och Helloween/Samhai. Jag undrar hur många som ska ut och spöka idag tro? Vi gjorde vårt spökande i lördags och lyckades faktiskt skrämma Pappa och Katja lite. Ingen som var beredd på att skulle knacka på rutan!
Lias första inskolningssamtal är om en timme. Ska bli kul att se vad G har att säga om vår lille buse!


Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

God eftermiddag söta..

Hoppas att du får en fin start på barnens höst lov..kram kram

2011-10-31 @ 13:11:09
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Lottis

Hoppas du och barnen får ett skönt lov. Försök även att vila upp dig själv lite. Kram

2011-10-31 @ 17:19:59
Postat av: Johanna

Lottis: Svarar här då jag inte har en blogg eller adress till dig. Ja, lite vila blir det. Ser fram emot vila i december då skolan är slut. Då ska jag och barnen baka lussekatter och pepparkakor så det ryker i knutarna! Ska jobba mycket denna veckan. Dock ledig imorgon på dagen och går inte på förrän på natten. Så dagen med barnen har jag. Så imorgon ska vi hitta på ngt skoj! Kul att di tittade in. Ny läsare?

2011-10-31 @ 21:17:13
URL: http://seluna.blogg.se/
Postat av: Johanna

LOTTA ;) !!!! KUL!!

2011-11-03 @ 01:28:51
URL: http://seluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0