Platt

Jaha, då var det för er som missat det vilket jag tvivlar på fredag. Fredag och ännu en kväll som ska spenderas på jobbet för min del. Jag tror att det är fredag nr 5 för mig på 12an. Vilken tur att man tycker det är så kul att jobba!

Jag och Liten har lämnat Storebror i skolan. Åh, vilken gos kram jag fick av Ted då jag lämnade av honom.
- Älskar dig Ted.
- Älskar dig med mamma!

Åh, skulle kunna ge allt för mina små troll. Han är så fantastiskt vis min lille kille. Jag och Litan har ätit en god frukost och när vi har så gott om tid så äter han helt själv. Åh, ser så kul ut. Denna lilla lilla hand som trycker in yoggin och bananbitarna.
Nu flyttar han sockerbitar intill mig, från skål till skål. Tur att han är helt ovenandes om att man kan äta de. Puh. Ha ha.
Resten av helgen ska jag spendera ganska så mycket ensam. Jag har både lördag samt söndag kväll med. Lördag till söndag sover barnen borta och maken ska ner till kompisar i Malmö. Jag vet att söndag förmiddag ska Hässleholms slingan få sällskap, så även utegymmet. Men lördag kväll är ännu oskriven. Som en bok utan meningar eller ens bokstäver. Visst, inte så mycket man hinner med om man slutar 21:30 förståsssss. Vi får la se.
Nu ska jag fortsätta gosa min lille kille innan denna helgen kickar igång! Massa mys innan lilleman lämnas 11 och jag ska ta en promenad ner till bussen. Hinner minsann med en promenad i allt virrvarr!

Oj, nu smakas det sockerbitar. Fan nu vet han det med...



Gos på mammas 26 års dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0