På soffan

under förmiddagen såklart. Nu ploppade det upp....

Åh, jag läser, läser och läser lite till. Internet fortfarande nere. Annars hade jag tänkt titta lite mer på tester och filmer. Boken och anteckningar är det som får utnyttjas idag. Är kablar nere efter Berit så är de det. Lite fräckt att försöka sälja mobilt bredband till oss. Inget de skulle sålt utan erbjudit gratis tycker jag. Hur fräck får man vara?
Läser vidare! Längtar till imorgon då man får bolla idéer med T & N!

Pojkarna ljuvliga! Hålla hand! Storebror är bäst att hålla i handen.



Kvällen har spenderats på badhuset. Bad för pojkarna, och tredje dagen på rad spinning för mig ;)
Jag ger mig icke nu!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ha, de ville sälja till mej oxå.... Hur tänkte de där egentligen?

De borde, precis som du skriver, erbjuda de gratis ist!

Lycka till på provet:)

O receptet på lussekatter ska ja prova, tack!

2011-12-01 @ 07:00:55
Postat av: resume writing

Parents should spend all their free time with children. They must feel needs them.

Postat av: Johanna

Åh, ja vilka knäppon! Satans abedonk! Ha ha. Ja, prova och berätta gärna vad du tyckte sen med ;) Kram på dig



2011-12-01 @ 20:32:31
URL: http://seluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0