Förväntningar

Det var med glädje jag kunde logga in igår på Fronter och se mitt betyg på provet från i måndags.
"Alla som får detta har uppnått betygskriterna för betyget MVG..."
Grattis till oss. Det hjälpte nog att bara ta det som det kommer, upp till bevis! Detta KAN jag, jag vet det.

Jag blev så glad och ett litet bevis på att denna terminens kurs i Omvårdnad har varit precis det jag förväntade mig! Man förväntar mycket av sig själv. Som Annicka Sjöös bok:
Fröken Duktig.
Men aldrig att jag ta något för givet heller, något man får kämpa för vaje dag.
Inte bara skolan utan allt det som sker varje dag. Vågar man kämpa och vill kämpa så växer man och blir stark...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0