Det var det

Disig morgon. Lämna barn, lämna bil. Helt fantastiskt vilken bilmekaniker man har!
En promenad hem, väl hemma åh nej Ted skulle ha utvecklingssamtal idag. Ringer skola utan svar.
Åh, jaha. Kan inte annat än att be om ursäkt. Igår gick verkligen eftemiddagen i 190. Jag var svimfärdig efter provet. Tömt hjärnan kändes det som. Bussen hem och efter kvällsmat bar det av till Måndagspasset. Landar hemma och läser saga för barnen. Lias låg och läste själv sedan i en timme. Pratade med sig själv och fnissade. Jag sov gott inatt ja, det vill jag lova. Nu sitter jag här och ska kicka igång lite skola. Måndag ska det göras en uppgift tillsammans och det ska tittas på nu. Kaffet står troget intill mig.



Kommentarer
Postat av: teddy

Hjärnan känns alltid så tom efter ett prov. Du är grym tjejen!!!!

Gulliga lilla grabben som fnissar innan läggdags. Det är så det ska vara.

kram på er

2011-11-23 @ 12:19:42
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0