Stort

Måndag. Idag har jag och Patrik varit gifta i 2 år, och igår förlovade i 4 år. Det är stort. Hur sagan än kommer se ut, hur det än går så kommer jag aldrig glömma den dagen då solen sken, och pirret i magen överröstade allt i kroppen. Hur man gick och log hela dagen. Hur kärleken spirade, och löven prasslade i träden.
Idag sitter jag med massa plugg, envisats med att göra ett great Med.prov. Hur det nu går återstår även det att se. Men jag ska göra mitt bästa, med allt. Det är så mycket att hålla reda på samt dela på. Solen skiner men dock inte som för två år sedan, då strålade solen. Det var så varmt och behagligt den dagen. Så lugnt men ändå stressigt. Jag ska strax bege mig in till skolan för en komplettering av lagarna i VoO. Missade en dag då Lias låg nere i Lund. Vi får sedan se vad dagen mer har att erbjuda...

 

 


Kommentarer
Postat av: Patrik

Hoppas att få uppleva fler soliga 2:a majdagar med dig.Älskar dig Johanna, grattis på Bröllopsdagen.

2011-05-02 @ 11:47:49
Postat av: ida larsson

Grattis på er bröllopsdag!!=)

2011-05-02 @ 14:18:01
URL: http://lejdan.blogg.se/
Postat av: teddy

Grattis sötaste du på eran bröllopsdag.

Ni är en fin familj :)

2011-05-02 @ 15:18:59
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Fd trogen läsare

Jag känner inte dig, men Följde din blogg inför ert bröllop o så. Nu följer jag inte den knappt. Den har liksom tappat hela innebörden av kärlek. Du hade allt- en man som älskade dig, två underbara söta pojkar o ett hem. Missförstå mig inte, har aldrig någonsin avundats dig. För jag har allt det där förutom en liten men ganska viktig detalj- barn. Vi har kämpat i 4 år det vill sig bara inte. Men vi älskar varandra högre än något- o vi håller ihop. Vi har nämligen svurit framför Gud "Tills döden skiljer oss åt.." Folk idag tar inte den Eden på allvar. Jag kan inte, och kommer aldrig kunna förstå de människor som väljer att kasta bort ett helt liv, speciellt när man har barn ihop. För vaddå? En veckas flört nånstans på ett varmt ställe långt borta från hem och familj-man tror att man är kär, men det är man inte. Inte på riktigt.Och har aldrig varit , om man så enkelt offrar allt det bra och värdefulla man har byggt upp tillsammans med en annan människa! Du glömde visst, du glömde hur solen sken den dagen. Du hittade en ny sol som sken där långt borta. Om jag förstått rätt så ska han flytta hit. Inte ok att göra så mot sina barn. Du kommer att ångra dig en dag. Det är jag övertygad om! Men då kommer det vara för sent. För shit happens, life goes on. Och Han, med stort H - han som gav dig två fina diamanter- solen kommer skina för honom också en vacker dag, utan dig med i bilden. Hoppas inte du tar illa upp- du har en blogg och vi lever i ett fritt land där alla har rätt att uttrycka sin åsikt.

2013-10-02 @ 19:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0