Klockan

Vaknar mellan 5:50 och 6:10 var morgon, det slår inte fel. Har jag en egen liten väckarklocka? Igårkväll hade jag ett fotouppdrag, som blev väldigt lyckat må jag säga. Lär mig mer och mer och det är så kul. Det är faktiskt ansträngande att fota, och att stå modell. Idag ska Ted sin fjärde sista dag på dagis. Nu räknar vi ner, tick tack. De ska till Sjöstugan och äta våfflor idag. Jag ska med Tina på ett uppdrag! Ser ut som om vi får solsken denna dagen med. Nu ska jag läsa mitt horoskop för dagen!

 

Kommentarer
Postat av: Therese

TACK Johanna <3

Om du söker fiskbensfläta på youtube så finns där säkert någon bra tutorial. Det är enkelt att göra, men tar lite tid. Hade säkert blivit superfint i ditt långa fina hår. Ja snart Siesta, ska bli såå skojj, vädret ska dessutom va toppen. Kram på dej

2011-05-31 @ 20:37:06
URL: http://fesan.webblogg.se/
Postat av: EVELINA - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Vad kul med fotouppdrag! Får vi se några av bilderna senare eller? =)

2011-06-03 @ 08:59:12
URL: http://evelinaknipstrom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0