Hell yeah

Vilken dag! Puh, nu ÄR jag trött i både kropp och knopp. Här är nu städat och servis framme inför morgondagens kalas. Tårtlock i kylen, dumlefluffen och hallon. Grusgången räfsad, uterummet städat, stolar på plats och allt annat som hör kalas till. Imorgon ska Ted firas av släkten! Hoppas på en fin dag för min lille kille, som jag sletit hela eftermiddagen och kvällen. Sitter och tittar ut på min stora rabatt utanför köksfönstret. Så vacker alla blommor kommer upp nu! Forsythian växer som smör och alla småblommor är på g. Smulgubbarna blommar och Azalean har vackra knoppar. Så vackert är det! Katterna leker på gräsmattan, bor mest i källaren nu då dom är inne. Så snuskigt med dessa förbenade fästingar. Åh, hade en mycket trevlig heldag med Erica och Milia igår. Blev film till sent. Sen träffade vi på en best i skogen, vad det nu var? Eftersom jag varit duktig idag så ska jag unna mig en härlig promenad nu. En promenad på grus tack...

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0