Hej och hå

Vilket lyckat kalas för Ted det blev igår! Han var så nöjd och fick så mycket fint. Två par riktigt snygga jeanskortbyxor och en cool skjorta. TVÅ fiskespö och det blev han lycklig över. En klocka och pengar. Sen fick han lego att bygga och allt var perfekt för honom. Både bra saker och lite kanske roligare saker. Flaggan på bordet och fikan lyckad. Lycklig Ted, lycklig mamma såklart. Hittade tyvärr av våra gäster att där är fullt med bubblor under vårt tätskikt i badrummet. Vi som trodde det skulle börja kaklas denna veckan, surt. Har dröjt evigheter nu känns det som. Idag har vi faktiskt inte gjort mycket. Plockat det vanliga här hemma och pratat massa. Ted varit på dagis, och Lias lallat runt här och där. Nu sitter pojkarna i soffan och äter vindruvor. Maten på spisen, sen kommer Tina och gör lite mat ikväll med. Mys! Jag ska hinna med en promenad ikväll med, men just nu känns det som om man har överflöd av tid. Ringde jobbet idag, men tyvärr inget just nu. Alla är friska, så vi får se om jag blir ledig denna helgen med. Rastlös som jag är så är jag glad över att få jobba, speciellt om man trivs så bra som jag gör. Självklart vill jag inte att någon ska bli sjuk, tro inte det. Badrummet inspekteras nu. Åh så less jag är på det. Men biter ihopa och tänker att det finns värre saker här i världen...Patrik hittade en kopparorm idag på grusuppfarten. Jag rös men ner sprang han med kameran, och fotade. Lyfte i ormen och katten Izor ville leka med det räliga djuret. Fick lyfta bort ormfan...

 

Kommentarer
Postat av: Tova

Åh, härligt att höra att kalaset blev lyckat :)

är ju så fint att tillägna en dag åt ens lilla pyre. Och man blir helt varm i hjärtat när man ser hur många som finns där för honom, både vänner och släktingar.

Fast man blir ju lite utmattad efteråt, hihi!

2011-05-24 @ 18:00:35
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0