Whoop whoop

Lektion och smoothie till frukost. Varför ska det vara så svårt att få i sig något på morgonen?
Jag och mina kurskamrater hamnade i diskussioner som vi alltid gör, kul visst?! Jag saknar lite det att inte träffa alla så mycket. Så kul när man väl kommer in till skolan och får prata av sig lite om sina funderingar.
I enjoyed it!
Nu sitter jag med skoljobb, ja ni vet jobb som har med skolan att göra. Ikväll vankas spinningpass i Hunehallen, torsdag idag ju. Veckorna går fort! Imorgon är det ju FREDAG! Ska inte fastna här, sen hör jag att kaffekokaren låter i köket, kaffe mån tro?

 

Kommentarer
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Kul med klasskompisar som man kan ha diskussioner med - inte alltid det funkar =) Och hoppas spinningen går bra ikväll och yes imorrn är det fredag!

2011-03-03 @ 16:42:29
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0