Sol

Snön dalar ner och jag som trodde att marken skulle vara bar nu...Men den som väntar på något gott, ellerhur?
Dagen spenderades i skolan på förmiddagen, vi fick en gruppuppgift och det ska bli kul, visst flickor?
Sen har eftermiddagen spenderats framför datorn och skola skola skola. Jag blev ganska så mör i skallen och trött, men ett spinningpass piggade upp mig rejält. Nu sitter jag här och funderar över livet som så många andra säkert gör. Jag ska skriva ett viktigt mail, vill göra så mycket jag kan för att lugna dig! Allt kommer gå bra, jag vet hur det är att vara så sjukt orolig så det känns som om man ska gå isönder. Men du ser ju att vi har två fiiiina pojkar som båda har denna fantastiska uppfinning shunt. Lugnet har nu lagt sig i huset. Liten sover. Liten dricker själv ur sin pipmugg, jag såg det för första gången idag och äntligen har han fått snurr på det med. Han hivar i sig dricka nu! Ha ha, ser så kul ut. Ted har byggt ännu en koja till katten Izor här hemma. Goa kids!
Jag saknar Solen, så mycket. Det värker i hela kroppen efter denna varma sol. Efter att känna kind mot värme och hur kroppen strålar av lycka. Lias kom ju med våren, idag är det en vecka kvar tills han fyller ett helt år, 2 månader tills Ted fyller hela 6 år. Det är ju mer än en hel hand. Åh...

  

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-03-18 @ 11:36:56
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0