Sipp

Hinner inte mer än att säga tjipp idag! Skola idag till 15, sen körde jag direkt till Psyk och jobb till 21:30. Kommer ut och får skrapa rutorna...Ha ha ha så kul! Efter att jag puttrar i 60 hem var det dusch och smask som gällde. Izor smaskar på mina räkor nu, min lille krigsman. Nej, nu ropar sänghalmen hejvilt!!!

BY THE WAY...Angående det där trevliga psykologiprovet vi hade, JAG FICK MVG! Oh jässs. I DID IT!
Jag klappar mig själv på axeln och hoppas på goda drömmar inatt, alltid lika spännande att se vad man ska göra på natten....



Miss jo my small ones.

Kommentarer
Postat av: teddy

Awww gullungar!!!! Duktiga du som fått så bra betyg. Det kan ju verkligen inte bli bättre ju :) Grattis stumpan!!!!



Ohh jag missade det där programet.

Kan knappast se sådana längre. Blir så blödig. Hahaha. Undra hur det blir att gå och jobba sen...



kram på er

2011-03-10 @ 08:57:47
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Tina

Du är GRYM Johanna!!! =)

2011-03-14 @ 19:56:35
URL: http://livinglovinlaughing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0