Guldklimpar

Åh, solen den är frånvarande idag och regnet öser ner här i utkanten av byn. Jag burrar helst in mig i lager på lager av kläder. Helst skulle jag vilja ha ett täcke om mig. Sista dagen i mars månad och imorgon startar aril och dagen då vi alla luras. Men ingen ska få lura mig imorgon iallafall, det är en sak som är säker. Skolan har fått mycket tid idag, och än är jag inte klar med dagen. Nu ska jag koka en kopp rykande kaffe och burra in mig i en filt, pluggas till provet som ska göras på lördag. Jag hoppas att det blir godkänt så att den kursen nu blir avslutad. Mycket enklare med en kurs mindre, endast fyra kvar som jag ska kämpa vidare på. För det vill jag lova att jag gör! Blickar lite tillbaka för en vecka sedan då vår Liten Lillebror Lias fyllde 1 helt år. WOW, tiden tickar på och dagarna fylls med kärlek från dessa två underbara guldklimpar!

A week ago...

 

 



 




Kommentarer
Postat av: Fröken M

hej vännen ! Vi trivs super bra i nya lägenheten och idag har vi äntligen fått bredband här oxå :)

Viggo tycker att allt nytt är jätte spännande och går fram och tillbaka här hemma och inspekterar..

Vi tänkte ha 1 års kalas för familj och vänner nästa helg, så jag funderar lite på vad det ska bjudas på. Snickerskaka går ju att förbereda innan och frysa, men vi måste nog ha nåt mer..

Hur gör ni ? kram

2011-03-31 @ 15:14:33
URL: http://frokenmela.se
Postat av: britta bloggar

Åh vilka fina bilder!

2011-04-01 @ 08:55:09
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: floosan

Jag har redan blivit lurad flera gånger om haha =)

2011-04-01 @ 12:00:46
URL: http://blogg.mama.nu/floosan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0