- Give me hope Johanna!

En heldag och sista introduktionsdagen av många idag. Nu är jag anställd, och nu äntligen väntar med spänning på att bli behövd och tillkallad! Även en annan spännande sak att prova på under bearbetning...
Idag var jag med på ECT för första gången. Med blandade känslor i början, jag är ju en känslig prick längst inne. Men det var en intressant upplevelse, och en lärdom att få vara med. En erfarenhet rikare! En läkare som är mycket intressant att prata med, så intressant med folks hjärnor! Jag vill inte låta knäpp när jag skriver det, med risk för det.....Ha ha ha.. Idag har jag träffar Markus som jag ska jobba med i sommar, träffat andra spännande nya kollegor med. Så kul att lära känna nya fantastiska människor.
Har fått en serenad idag, han sjöng...
- Give me hope Johanna, give me hope Johanna....
Ha ha, så happy jag blev!! Lika musikaliskt tokig som jag själv är. För visst är musik underbart, tänk så härligt att det finns. Fick besked om PS provet, vi skulle endast få reda på om vi klarat det, och det hade jag. Nu inväntar jag även det med spänning på hur högt i betyg jag lyckades komma upp i...Jag håller verkligen båda mina tummar på ett jädrans bra betyg!! Gissa om mina små blev happy när mamma kom hem!! Släppte allt dom hade! Iallafall den lille busen...
Nu ska mamma J hoppa, eller nja inte hoppa men halvskutta ner till duschen.
Fredagen har lagt sig som en slöja över hemmet...

 

 
Längtar efter sommar och sol, men först vår kom vår!!!

Kommentarer
Postat av: Becky

Jag har vår här hemma! :D Plockade fram en campingstol innan, mina pilotbrillor och satte mig i solen och rökade en cigg. Innan dess gick vi upp och köpte vars en glass som var sååååå god! Underbart!

2011-03-05 @ 12:23:49
URL: http://smuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0