- Åh inte min lillebror!

Åh ingen som missat Solsidan ikväll, kan jag inte tro.
När lilla Vilmas vagn välte och Vilma slog sig så började Ted gråta, höll för ögonen. Han tyckte det var hemskt. Hur det gå till så?
- Åh det ska inte hända min lillebror!!
Gissa om dom saknat varandra nu när Ted varit på äventyr. Ted har haft en fantastisk helg och jag är så avis. Väl hemma blir det hemma och då får man inte all uppmärksamhet. Slutade med bråk och en ledsen Ted på sitt rum. Visade sig att han liksom jag saknade Farmor efter ett dygn med denna underbara kvinna känns det konstigt utan henne. Precis så som jag kände då jag var liten flicka. Nu ska Ted få ringa och säga Godnatt till Farmor, även jag.

Vi har faktiskt tvättat den stackars nu igen svarta bilen idag. Oj oj oj så snuskigt grisig hon var!!! Farmor sade:
- Gått och köpt ny bil?!
Ha ha ha...ute på en promenad i solen idag med, idag hann vi med lite mer sol. Härligt med solen på kinderna!
Makes me think about good things!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0