Nasselinassen

En natt done. Ännu en kvar faktiskt. Kände det på mig dock.
Natten som gick lärde jag mig, övade på fiskbensfläta. Ganska så kul vad man kan hitta på med håret. Inatt ska jag ta mig an lite virkning. Ja, virkning. Det är ju så vackert, sett små blommor man kan virka och sy på saker sen. Skulle jag vilja göra. Så jag antar att inatt ska jag försöka lära mig annat än luftmaskor. Ser det och sen glömmer jag det lika fort. Övning ger färdighet. Mysigt att kunna sitta och virka i höst. Har ju farmor som expertråd med om jag skulle köra fast. Så snart en ny skiva till bilen är klar ska jag brumma in och vara vaken hela natten. Vad kan man mer göra då man inte får sova? Då alla andra sover.

 

Kommentarer
Postat av: Therese

Vaaaaaaaaaaaa!!! Ska du jobba NATT??? Hur fan ska de gå? Inga ändringar va? Alltså vi behöver inte börja 1 om du vill sova lite innan. Pöss pöss

2011-06-02 @ 22:23:41
URL: http://www.missfreak.devote.se
Postat av: EVELINA - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Du verkar åtminstone bra på att sysselsätta dig nattetid, vilket är bra =) Jobbigt att vaka om man inte har saker att pyssla med - lätt att somna så fort man får tråkigt.

2011-06-03 @ 08:57:59
URL: http://evelinaknipstrom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0