Kunde inte låta bli

Jag anade att det skulle bli ett besök på HM och rean idag innan jobb. Hade sådan ågren över byxorna jag hängde tillbaka förra veckan (vilket i lands problem va?). Så idag gick jag loss i lugn och ro bland kläderna. Även den så söta koftan med vita svalor på som jag funderat länge på, nu även den på rean. Bambi redan köpt, för den kunde jag ju inte vänta på. Inte klokt vad man fick mycket för slanten. Nöjd och glad i hågen traskade jag till jobbet efter en förmiddag hemma. Jag hann med att både vika tvätt, dona och träna faktiskt. Sen satt jag ute i solen med och njöt av värmen! Funderade men grubblade inte. Njöt faktiskt av lugnet och fast jag inte kunde sitta stilla länge så satt jag stilla korta stunder. Så e det!

  

Triss i Ems och J!

Grattis Fina Nana på din dag! Hurra HURRA!!! På fredag ska jag och Ems gratta dig gullet!


Kommentarer
Postat av: cammie

=)

2011-06-30 @ 09:26:58
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: emily

älskar dig!!!!!

2011-07-01 @ 09:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0