Jag ska måla hela hallen

Jovisst, sitta ner. Nej nej. Slutade med att jag målade till klockan 01:00 inatt. VITT VITT VITT. Jag är så sablars trätt på att se denna bruna bastufärgen. Intill det vackra vita som Patrik så fint målat. Så igår svabbades det. Behöver dock målas minst en gång till. Kanske tre, åh Tina. Jag var tvungen att ta slut på färgen med igår. Ha ha ha... Gissa om jag fick ont i armen efter tack målning. Men det kommer bli fint som snus. VITT VITT med en sniff av svart. Nu ska jag kamma håret efter dusch. Kan inte åka såhär och skaffa färg ;)

I bakgrunden ses hallen som ska bli helt vit! Tack och väggar. Hade velat byta klinker och golv till mörkt med. Samt en mörk mörk trappa. Det kommer det kommer!!! Ser brytningen på det vita där det avslutades att måla. Nu jäklar ska penseln få jobba. Älskar att måla måla måla. Även om det blir 100 gånger bättre och Herr Kullberg gör det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0