Early

visst, lite segt. Idag händer det mycket och jag antar att jag kan pusta ut vid 23:30 ikväll. Idag ska jag jobba, present ordnas, något till midsommar samt lite vi ska ha med till festen. Åh, köksluckorna ska ju hämtas idag med! WIHOOO!!!! Det ska bli så himla spännande med vita luckorna istället för denna gråa trista fula. Vill även hitta tapet med, fortfarande inga tips och jag vet faktiskt inte vart jag ska vända mig. Vill ha det där lilla extra, Carl Larsson stilen mix med Leila Lindholm...
I need som light in i my life.
Jag måste komma ihåg att berömma Ted så fort jag kommer hem idag. Han var så duktig igår och cyklade/gick ner till ankorna och hem igår utan ett pip om att han inte orkade. Therese, Thilda och Lowa var ju här igår: Flicktrion. Lika roligt som vanligt att träffas! This is gonna be a long day...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0