Val

Dessa val. Vilken tapet ska väljas. Vi körde en sväng till Förmedlingscentralen, i hopp om att hitta lite gammalt till vårt kök. Men jag blev så besviken då jag kom dit, var är loppisen jag ville gå på? Jag fyndade lite virkade dukar, och grymtade lite för mig själv. Jag letar vidare och bevakar blocket samt hittat lite loppisar jag ska gå på. Vi körde sedan och införskaffade lite färg till kakel, samt tillbehör till detta. Tog hem tapetprover och resten av kvällen har jag spenderat på jobbet...Idag med lika fina arbetskamrater as always.
Pillar med Videofyme.se nu....Vill få skiten att funka. Later...

 
 

Behöver jag säga att jag är tokig med spets, virkat, småblommigt, vitt och gammalt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0