What are words

Som krösamajjjja! Ha ha. Fick minsann gotta ner mig isoffanen stund i eftermiddags efter hemkomst och matintag. Tant? Ha ha Men jag piggnade till. Sen var vi ute och lukade rabatter samt planterade två perenna växter. Det tar sig med hjälp av allmosor i form av blommor. Lias rotade bland jorden lite och Ted cyklade som en tok. Barnen fick busa hemma hos morfar och Katja lite. Vi skulle spelat tennis, men bana var bokad. Fan...vi satte oss på cyklarna och rörde på benen lite. Patrik drog i slutspurten....då fick han minsann fart. Ett litet pit stop vid kvarnen och en varsin kall. Sen väl hemma igen hos pappa så busade barnen ute fortfarande såklart. Min lillasyster var där, så glad jag blev. Lite fika och bus i massor innan vi sent traskade hem. Lias fick skjuts på cyklen, insvept i en filt. Väl hemma visade Lias att nu var han minsann trött. Han pekade på filten, fick den.... Sen lade han den på golvet och gosade. Så filten fick följa med upp och han somnade bums. Jag har badat av mig, kurat ner mig och vrålglott i H&M s höstkatalog. Så nu är mammsen trött....;)

Kommentarer
Postat av: Frippan - Pyssel&Sånt

Mysigt med nyplanterade blommor. Perenner får man ju njuta av mer en ett år.



Har kollat min mejl men hittade ingen adress till dig. Vill ju skicka din vinst :)

2011-07-20 @ 08:23:32
URL: http://frippan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0