Stöta på

Efter jobbet valde jag att möta min fasa och åka till det blågula huset fullt med "måste ha saker". Barnen fick vara hos sin farmor och farfar... Vi körde i hettan, solen gassade och bra musik i bilen. Än rullar "hon".. Som vanligt när man är på Ikea kommer man till kassan med desto mer än vad man beräknat. Alvine var det rea på med så ert vackert påslakanset som jag velat ha länge fick följa med hem. Knoppar till köket, lampa till hallen, led lyse till köket, amplar till balkongen, klädställ, knivställ, förvaring till köket, söta burkar, salladsskål and so on... Stötte jag på någon ful clown? Ja självklart i helvete så skulle jag göra det. Jag tvärnitade och sprang bak alla täcken och kuddar...studerade den hemska besten på avstånd...Det var verkligen som insatsstyrkan som smyger på fienden innan de går till attack! Jag är dock en smygare och livrädd så jag väntade ut faran.... Hjärtat bankade och jag var redo att försvara mig. Så kan det vara att gå på cirkus rea...fan. Men... Hittade precis det som söktes och jag överlevde ju. Jag var ju beredd, nästan värre då man blir överrumplad! Nu kryper jag till kojs...tidig morgon på g ju...

Kommentarer
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

God morgon söta.Ha en skön söndag.kram kram

2011-07-03 @ 10:47:29
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0