Inväntar

Giganterna på tv. THE BIG 4 och Metallica nästa...!!! Önskar man var där och hoppade!!

Jag och Lias har haft en så mysig eftermiddag och kväll. Vi tog en lång sommarpromenad, införskaffade såklart mat och dryck inför morgondagen. Det ska bli 24 grader och sol så vi drar till havet imorgon! Lias pekar på bilar konstant och säger: -DA DA DA DA! Han är tokig med bilar, allt som rör sig. Vi gick inom Pappa och Katja som var i full färd med att måla i sitt hus. Så ljust och fint där blir! Det bjöds på kaffe och vattenmelon, till Lias stora förtjusning. Morfar busade med Lias, och Lias styrketränade med Morfars gräsklippare. Gömde blommor i vedhögen och pratade för fullt. Vi gick sen hem i sommarvärmen, härligt..nej fantastiskt väder. Väl hemma i vårt "Tomtehus" skulle allt packas in och LIAS FICK BADA. Han blir tokig när han ser vatten. Det badades, och sedan gjorde vi pastasallad till morgondagens lunch. Vi fikade på balkongen och sedan har vi kollat på Slayer, THE BIG 4 på tv. Lias han var som förtrollad! Han blev dock lite trött av konserten....Vilade på kudden på golvet och sedan en halvtimme tillbaka sover min lille kille. Jag har hängt tvätt och hoppat till Slayer. Inväntar med spänning ett av mina absoluta favoritband. Glömmer aldrig den första skivan jag köpte med Metallica, LOAD. Som jag spelade den. Den och mina andra skivor med Metallica håller jag kär! NU!!!! Går de upp, de ENTRAR SCENEN!!!
Fan vad Kirk är het trots att åren går!!

 

Jag och min lille Gosse idag! På väg ut!!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0