Inte det nej

Jag dinglade med benen och funderade på att åka till IKEA. Ryktet har gått att det är REA även där...Men sen infaller det ett litet problem. REAN heter Cirkus och jag var ju tvungen att kolla upp som var syftet med att det just hette Cirkus. Kul med fiskedamm för barnen men mindre kul med "du kan springa på en clown eller två". Hell no. Blir inget IKEA efter jobbet idag, jag som har ett litet sug efter något till hemmet. Mitt horoskop för dagen, köpt något fint till hemmet. Jovisst...Jag tror att det blir till att fatta pensel och köra ett ryck i köket vårt igen... Jovisst, nu är vi på väg till det blågula huset ;) önska mig lycka till....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0