@ home

Det var med underbar känsla man kom hem idag. Så skönt att köra ner på grusgången och stanna bilen. En dag på jobbet och sedan en snabb visit inne på HM som har blivit en liten "tradition". Ha ha ha. Jag börjar tycka om staden närmast oss mer och mer. Hittar vackra områden då man ska ta bussen och Djupadahlsparken är verkligen ljuvlig.  Väl hemma åkte vi och handlade, och gjorde en egen version av Langos till kvällsmat. Fina Ted är och leker med Rami än! Patrik är hos sina vänner på kaffe, jag håller på att natta Liten gullefis och sedan ska jag fortsätta försöka fundera ut hur i hela friden jag ska få plats med alla kläder. Jag är i behov av en klädställning, kan man ha det? Jag funderar på hur jag ska göra. Jag inväntar att Liten ska somna innan jag river för mycket på vårt övre plan. Som sagt har jag faktiskt fyndat en del på REAN som pågått nu ett tag och säga vad man vill om REA men denna har faktiskt varit bra. Inte bara "skitkläder" utan många ra erbjudanden. Går det dåligt för klädföretagen eller? Kan nästan tro det. Idag köpte jag present till Nana och hittade en så söt gammelrosa kofta.
Ute är solen borta och jag tror att den lyser med sin frånvaro resten av kvällen. Jag hoppas nästan på lite mysigt kvällsregn. Härligt när det smattrar på uterumstaket. Pladder pladder...
Är inte Bambi ljuvlig?

 

Kommentarer
Postat av: teddy

Fina fina du och vilken gullig tröja.

Jag tycker också regnsmatter är mysigt speciellt när man kan krama om någon mysig person =)

2011-07-02 @ 09:56:43
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0