Vaken vid din rygg

för nån som du.

Dagen började med en Lias som somnade om efter morgonvällingen och Ted sov gott. Jag fick en kaffestund helt allena och hann med en dusch! Sen kom maken hem och jag körde till CSK för läkarundersökning. Grundligt undersökt om man nu vågar säga så. En vattenblåsa eller cysta är något man kan leva med och inte hela världen. Men läkaren sade, båda två sade att min mage är i obalans och tarmarna jobbade och snurrade som bara den. Inte så konstigt kanske, så nu vet alla det. Känner för att göra en "Katrin" och spotta ut allt, men njae.
Väl hemma igen efter sjukhusbesök så valde vi att åka in och handla lite nya kläder till maken vars garderob skriker efter nya plagg. Två barn som inte tycker om att gå i affärer, det gick knappt i en affär sen gnälldes det som vanligt. Maken hittade mycket nytt, jag ett vackert linne och en ny tröja. I en annan affär, trots gnäll hittade maken en dundersnygg jacka! Han var sååå fin i den!!  Blev kvällsmat på MC Donalds och en Liten Lias som nu smakat på både burgare och pommes, slickade av saltet. Sen fick han smaka cola med för första gången...

Nu är mamman och pappan i huset helt slut efter allt tjat och gnäll! Helt slut i huvudet! Lias nattas eftersom han sovit så lite idag och Ted står och tjabbar intill mig....Åh. Snart hoppas jag att lugnet lagt sig här i vårt röda tomtehus....
 

 

 

Kommentarer
Postat av: Becky

Tråkigt för dig vännen :( Men skönt att det inte var värre ändån. Jag satt och fasade för cancer och liknande :S



Kram!! <3

2011-01-04 @ 18:31:16
URL: http://smuk.blogg.se/
Postat av: Patrik

Du...

2011-01-04 @ 18:52:40
Postat av: fine

jag kan verkligen rekommendera Oxytarm tabletter från hälsokosten, har styrt upp min ack så krångliga mage som jag har haft problem med sen lågstadiet!!



tänker på dig och din mage gumman, vet hur det känns...

2011-01-04 @ 19:02:57
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Erica

åhh, jag har saknat din blogg när jag har varit borta! hur är det??? <3

2011-01-04 @ 20:24:08
URL: http://horfiwiel.blogg.se/
Postat av: Tina

Fina er.. <3

2011-01-05 @ 10:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0