Vad gör hon?

Jo, hon gör ett sprillans nytt spinningpass, som knäcker alla pass. Jag har så damn bra låtar så det ryker här hemma.
Nu vill jag bara ha MUSIC MASTER med och mixa ihopa allt med! Jag vill bara spinna nu...Sitta på sadeln och släppa allt vad tankar heter! Jay Smith säger jag bara! Sen avslöjar jag inte mer om mitt nya pass...Igår hade vi två instruktörer, jippie så kul. Något jag vill göra PIA OCH LINDA till sommaren! Jag vill också att vi ska ha ett rykande nyårspass nästa år!! JIPPIE! Sista gången på ett tag jag sitter och blir instruerad, om några dagar hoppar jag på mina två pass och det känna så kul!


Kommentarer
Postat av: Mia

Tjena!

Jag googlade på spinning bjärnum och hittade dig =). Härligt att vara en inspirationskälla. MusicMeister är kanon att mixa ihop låtarna med och även att ändra tempot så det passar den intesiteten man vill ha på klassen. T.ex. Jays låtar har jag dragit upp bpm:et till 120bpm. Like a prayer ligger bara på 108bpm i originalversionen och det är lite för sakta.

Jag vill önska dig ett stort lycka till med instruktörsjobbet och hoppas att du nån gång hinner klämma in lite träning hos oss i Bjärnum.



:-)Mia

2011-01-01 @ 18:50:52
Postat av: MammaMorran

God Fortsättning på 2011!

Hoppas det blir ett lyckosamt år för Dig!

Och tack för att just Du följer min lilla blogg-

Kram

MammaMorran

Ps. Jag visste inte att du var instruktör- häftigt! Jag älskar spinning, fast bara att gå på pass då :)

2011-01-01 @ 18:59:07
URL: http://mammamorran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0