Tokigt värre

VILKEN DAG! Skolan check för denna veckan och det känns super. Nästa vecka startar första INSU som ska lämnas in och som jag tjuvstartat på..Idag fick jag ett glatt telefonsamtal av min kära vän Erica. Hon ville rekomendera mig för sin chef. Erica min jobbar på en psykavdelning sedan många år tillbaka. Det tog inte lång tid innan (fem minuter) Chefen ringde mig. Jag blev uppringd och hon ville träffa mig eftersom Erica gett mig så goda vitsord. Jag mailade snabbt över mitt CV och vi bestämde tid ca en timme senare. Gick jättebra och jag har jobb om jag vill efter introduktionen. TOPPEN! Trodde jag aldrig! Så glad blev jag! Jag har jobb i sommar och i vår. Som jag sade till henne så går skolan i första hand. Och självklart förstod hon det. Jag ska inte bli hagalen nu och bara vilja tjäna pengar igen, jag ska ha min utbildning och kanske även läsa vidare igen sen.
Kunskap ger makt som sagt! Än sålänge har ett jobb av hur många som helst hört av sig angående i sommar. Jag väntar spänt på det med! Man vet ju aldrig! Detta är så bra för det är "krypavstånd" som hon sade..
Eftermiddagen bjöd på TRE hela timmar i badhuset med Kidsen, Erica, Milia, Tina, Ola and ännu mer kids. TINA som även hon fått jobb idag!!! HURRA! Hon får äntligen sälja igen och vi ska sitta med vår IPHONES och blippa..
Vilket håll i gång. Vad kul vi hade och vilka russinfingrar man fick efter tre timmar. LIAS NJÖT hela tiden. Plaskade och Storebror Ted var mer under vattnet än över. Lias har bubblat för första gången och sakta men säkert så mös han ner och njöt ännu mer. Han har provat ett dyk idag med Tina och busat massa med alla möjliga badleksaker. Det roligaste är nog alla vattenstrålar överallt, lampor som lyser och allt som bubblar. Mycket att ta in för en liten kille. Härligt att bada! Nu ska drinken hällas upp, har en del att fira ikväll ju!

POJKARNA ÄLSKAR ATT BADA! Visst syns det!?

 

 

   





 


Kommentarer
Postat av: fine

åh, det går jättebra vännen!! :D trivs som fisken i vattnet.



Och STORT grattis till jobbet. Klart du blir headhuntad, min fina pärla. Så grym är du!!

2011-01-28 @ 20:33:18
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Amandha

Grattis till jobbet =)

Måste bara säga det att Ted han blir ju mer o mer som en klon av sin far =) Kram

2011-01-28 @ 21:10:38
URL: http://www.amdadesign.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0