Soppfest och pusskalas

Igår var jag mest framför skärmen och sökte jobb så det brann i knutarna här hemma. Jag ger mig icke och ringde några samtal, positiv feedback gillas skarpt. Jag håller nu mina tummar skarpt! Vill ha ett jobb att trivas men, känna att man gör något bra för någon eller några. Hela dagen gick fort förbi, snart var det dags för soppkalas och innan dess ett PUSSKALAS UTAN DESS LIKE. Lias pussas nu med vilje och visar att det gillas det med. Han kommer med sitt lilla huvud och gapar som en fågelunge. Massa pussar och pojkarna vinkade av mig då Nana hämtade upp mig. Vilken mage hon börjar få, tänk att där ligger en liten bebis i magen som väntar på att få bli fördigbakt och komma ut. Häftigt! Vi åkte hem till Heléne som just denna kvällen skulle firas. Blev presentöppning, målning av spargris och Soppkalas. Vilken soppa! Efter det pratades det och sen spelade vi "Sanning eller konsekvens". Blev en del straffar och uppdrag, sanningar som kom fram och Vinet smuttade vi på. Jag blandade en härlig drink till födelsedagsgrisen och frostade såklart kanter för att verka mer proffsig. Inte dåligt blev det!
Flickor som fick många goda skratt, hur man tar på en kondom och det friades i köket!

Idag är det lördag, härliga lördag men jag ska faktiskt ägna mig åt lite Psykologi. (kan inte låta bli att öpnna boken, snusa på den och börja läsa) Ted har två buskusiner här. Erik ville leka med Ted och Dea med Lias. Nu sover Lias, tvätten i maskinen och maken gör Rumpstek. Barnen leker SÅ fint på rummet och jag ska läsa i min Psykologibok. Åh så intressant det är!! Tooo the book!

 
 

 

 

 

 

 

 

 



Kommentarer
Postat av: fine

Soppkalas? Du är ju för härlig! :D



Mysiga umgängesbilder, och visstja! Heléne och Anna W fyller ju på samma dag, imorrn om jag inte minns fel? ;-)

2011-01-15 @ 16:07:12
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0