Sinners

Åh lördag och Ted är inte hemma. I förmiddags kom min farmor och farfar, taxi Mossberg. I helgen ska Ted vara hos min Farmor och Farfar för första gången över en natt. Åldern ger ju ut sin rätt, men nu är Ted så stor så att dom orkar med. Både Farmor och Farfar tyckte det skulle bli jättekul och han kommer bli så bortskämd. Precis som jag blev då jag var liten flicka...
Nu lyssnar jag på Helloweens "Where the sinners go" från nya skivan 7 sinners. Åh, tänk att man hoppat till den. WOW. Vilka rocklegender, love them. Eller vad tycker du? Vilken sorts musik föredrar du? Rock i mitt hjärta!
Nu "Perfect gentleman", kommer så väl ihåg då mamma skruvade upp på högsta volymen och städade loss. Klart att man kan dansa då man städar, gör jag...Ha ha ha. Sjunga för full hals, yes i am....i am the perfect gentelman. YES I AM, I am the perfect gentleman. Whopp whoop. Are you metal? Dr Stein..kan man glömma??? Ett ögonblick jag för alltid kommer bära varmt om hjärtat! Jag trodde att min hjärta skulle hoppa ur kroppen! Ja helt sanslöst! "A warm summerday"....
Sen ska det helst lukta rengöringsmedel med, efter det går man och tar en dusch för man är så svett av allt städande och dansande. Efter det dansar man vidare! Hopp hopp.
Vi får se vad dagen har att erbjuda?

Har ni sett en lökigare katt? Åh dega och kolla tv mellan lillhusse och matte is da shit!
Lutar mig på matte och blir gosad! Vilken fredag för en väldigt pinuppig kattflicka...

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0