PassNO1

Idag har jag släppt allt vad jobb och skola heter, imorgon nya tag då jag hoppas att mina böcker kommer så jag kan drömma mig in i dom. Idag var det familjen som gällde och Andys lekland! Vi blev joinade av Tina, Ola och kidsen. KUL!!
Vi busade på Andys i över tre timmar, Lias och Ted som alla andra barn tyckte det var så kul.

Väl hemma var det bara att dra vidare mot första spinningklassen i Hunehallen! KUL är det! Musiken som jag hade älskar jag och jag hoppas att alla andra gjorde det med. Min Fina Tina och Ems var med och spinnade loss och jag är så glad för det. DUKTIGA FLICKOR. Ni är underbara! Tinas första pass, men hon rockade! Visst gjorde du gullet! Svetten rann lite även på dig, rann som en flod på mig. Kan vara mitt adrenalin som pumpar som bara den med. Pulsen den hoppade volter. Älskar när man känner att kroppen får JOBBA. Att ha vänner som stöttar är helt underbart! Trots att Ems varit uppe i ottan kom hon och rockade som vanligt hon med. Ett 60 minuters intervallpass, men strech och nedvarvning. Mixat och mixen är bra, men ljudet blev lite lustigt faktiskt. Vi skulle behöva ett headset som dom har i Osby...Pengar pengar. Jag fullkomligt älskar att Cykla och klassen var kul, men jag ska nog få er att "låta mer". Ha ha ha....
 
Nu är maten i magen och jag ska snart slå mig ner i soffan. Imorgon ny dag nya möjligheter!


Kommentarer
Postat av: Tina

Du är en sån underbar vän Johanna, vet inte vad jag hade gjort utan Dej! Och DU rockade också idag, fan vad duktig du är.. Helt otroligt duktig! Och inte för att snacka om hur jävla HET du är där du cyklar haha!!! =) Älskar Dej! <3

2011-01-13 @ 23:07:28
Postat av: Fröken M

Hej raring ! Hoppas att ni får en riktigt mysig helg ! Själv ska jag spendera min i videobutiken :) kram

2011-01-14 @ 17:58:01
URL: http://frokenmela.se
Postat av: HUSnrNIO

Låter som en bra dag=) Trevlig kväll!

2011-01-14 @ 19:57:14
URL: http://husnrnio.se
Postat av: fine

wohoo! Grymma ni är! Igår bytte jag ut instruktören på långpasset mentalt till min lilla pingla Johanna, spinninginstruktören :P

2011-01-14 @ 20:18:09
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0